Wynajem lokali
Spółka oferuje możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na spotkania o charakterze narad, szkoleń i kursów. Na wyposażeniu projektor multimedialny oraz tablica magnetyczna. Maksymalna ilość uczestników - do 25 osób. Atrakcyjne położenie na 1 piętrze w budynku przy ul. Parkowej 1/3 w Ropczycach (siedziba Spółki). Oferujemy komfortowe warunki i elastyczność w ustaleniu harmonogramu zajęć.
Ceny do negocjacji.




Nad restauracją Słoneczna wyposażony w windę:
Lokal nr 307 o pow. 15,90 m2
Lokal nr 308 o pow. 15,60 m2
Lokal nr 310A o pow. 14,00 m2
Lokal nr 325 o pow. 15,20 m2
Lokal nr 324 o pow. 16,20 m2
Lokal nr 326 o pow. 14,70 m2
Budynek przy ul. Sienkiewicza 1
Posiadamy do wynajęcia lokale biurowe w budynku przy ul. Sienkiewicza 1 (budynek Prokuratury Rejonowej w Ropczycach):
1. Lokal nr 3 o powierzchni 10,52 m2.
2. Lokal nr 4 o powierzchni 9,00 m2.
3. Lokal nr 5 o powierzchni 367,14 m2
4. Lokal nr 6 o powierzchni 22,69 m2
5. Lokal nr 10 o powierzchni 16,70 m2
6. Lokal nr 11 o powierzchni 45,88 m2
7. Lokal nr 12 o powierzchni 12,04 m2
8. Lokal nr 13 o powierzchni 8,32 m2
9. Lokal nr 19 o powierzchni 24,37 m2
Wyżej wymienione lokale na obecną chwilę są wynajęte.
Warunki najmu do negocjacji.
Bliższe informacje pod numerem (17) 22 18 123, lub osobiście w siedzibie Spółki.
Świadczymy usługi ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIĄ
Niniejszym mamy zaszczyt przedstawić Państwu naszą ofertę na obsługę ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIĄ. Naszym nadrzędnym celem jest spełnienie Państwa oczekiwań, dlatego poza należytą starannością w zarządzaniu nieruchomością i dążeniem do minimalizacji kosztów jej funkcjonowania, oferujemy pełną przejrzystość naszych działań :
- ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz lokali,
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości,
- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości,
- utrzymanie w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynków oraz terenu nieruchomości,
- zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostawy energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i wywozu śmieci,
- ubezpieczenie budynków na nieruchomości wspólnej,
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej,
- zawieranie umów na dostawy, roboty i usługi,
- prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości,
- windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów nieruchomości, jak również opłat od właścicieli lokali,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
- przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej.
- sporządzanie sprawozdań