STRUKTURA ORGANIZACYJNA i ZATRUDNIENIE
Struktura organizacyjna spółki przedstawiała się następująco:
1) Zarząd Spółki - umowa na świadczenie usługi zarządzania przez
Prezesa Zarządu – który, kieruje pracą spółki, sprawuje nadzór nad podległymi pracownikami oraz zajmuje się przygotowaniem inwestycji.
2) Dział Finansowo-księgowy - 2 etaty
Księgowość spółki, sprawy kadrowe, oraz księgowość dla wspólnot mieszkaniowych w zakresie wynikającym z umów o zarządzanie nieruchomościami.
3) Pracownik administracyjno-biurowy - 1 etat.
4) Dział ADM - 6 etatów w tym:
- Administrator - 1 etat kieruje pracą konserwatorów i wykonuje bieżącą obsługę techniczną zarządzanych nieruchomości.
- Specjalista ds. ADM - 1 etat wykonuje naliczenia czynszów i opłat w zarządzanych zasobach mieszkaniowych.
Ponadto opracowuje plany gospodarcze dla wspólnot mieszkaniowych oraz dokonuje rozliczeń finansowych ze wspólnotami.
- Brygadzista-Monter-Konserwator - 1 etat dodatkowo organizuje i kieruje pracą brygady składającej się z co najmniej 4 osób.
- Konserwatorzy 3 etaty.
5) Specjalista d.s. przygotowania inwestycji, planowania remontów, przygotowania i organizacji przetargów-1/2 etatu na ww. stanowisku.
Ponadto spółka zatrudnia Inspektora ds. BHP i P. Poż. w wymiarze 1/16 etatu.
Spółka na stałe współpracuje z trzema osobami pracującymi na własny rachunek, które zapewniają obsługę w zakresie utrzymania porządku i czystości w zarządzanych zasobach.
Zatrudnienie średnioroczne wyłączając prezesa spółki od dnia zawarcia umowy zlecenia zarzadzania spółką wynosi 10,06 etatu.