STRUKTURA ORGANIZACYJNA i ZATRUDNIENIE

Struktura organizacyjna spółki przedstawiała się następująco:

1) Zarząd Spółki - umowa na świadczenie usługi zarządzania przez

Prezesa Zarządu – który, kieruje pracą spółki, sprawuje nadzór nad podległymi pracownikami oraz zajmuje się przygotowaniem inwestycji.

2) Dział Finansowo-księgowy - 2 etaty

Księgowość spółki, sprawy kadrowe, oraz księgowość dla wspólnot mieszkaniowych w zakresie wynikającym z umów o zarządzanie nieruchomościami.

3) Pracownik administracyjno-biurowy - 1 etat.

4) Dział ADM - 6 etatów w tym:

- Administrator - 1 etat kieruje pracą konserwatorów i wykonuje bieżącą obsługę techniczną zarządzanych nieruchomości.

- Specjalista ds. ADM - 1 etat wykonuje naliczenia czynszów i opłat w zarządzanych zasobach mieszkaniowych.

Ponadto opracowuje plany gospodarcze dla wspólnot mieszkaniowych oraz dokonuje rozliczeń finansowych ze wspólnotami.

- Brygadzista-Monter-Konserwator - 1 etat dodatkowo organizuje i kieruje pracą brygady składającej się z co najmniej 4 osób.

- Konserwatorzy 3 etaty.

5) Specjalista d.s. przygotowania inwestycji, planowania remontów, przygotowania i organizacji przetargów-1/2 etatu na ww. stanowisku.

Ponadto spółka zatrudnia Inspektora ds. BHP i P. Poż. w wymiarze 1/16 etatu.

Spółka na stałe współpracuje z trzema osobami pracującymi na własny rachunek, które zapewniają obsługę w zakresie utrzymania porządku i czystości w zarządzanych zasobach.

Zatrudnienie średnioroczne wyłączając prezesa spółki od dnia zawarcia umowy zlecenia zarzadzania spółką wynosi 10,06 etatu.